torstai 11. huhtikuuta 2013

Täällä taas.

Joo, oon todella pahoillani etten oo kirjottanu tänne nyt oikeestaan pitkään aikaan. Oli vähän sellanen olo et on ihan mieletöntä kirjottaa tänne mut nyt oon saanu taas vähän uutta puhtia. Tehdään tässä vaiheessa pieni tilannekatsaus mitä tän ja edellisen postauksen välissä on tapahtunu.
   1. Kesätyöt. Mä oon aina kuunnellu työnhakemisvalituksia aika ihmeissäni ja ajatellu, miten työnhaku voi olla niin hankalaa, mut nyt oon tajunnu mistä ne itkee. Se on meinaan ihan saamarin turhauttavaa, kun ei saa minkäänlaista vastausta mistään paikasta jonne on hakenu. Oon hakenu yhteensä seittemästä mestasta ja tänään tuli Puolustusvoimilta kirje, etten päässy siihen mun hakemaan varastomiehen pestiin. Vitutti, se olis ollu just se paikka jonka oisin halunnu. Ai niin ja S-ryhmältä tuli kans sähköposti ettei ne kelpuuta mua sinne.
   2. Kutsunnat. Kyllä, meikäläinen sai paksun preivin kruunulta ja huomenna olisi terveystarkastus koulussa armeijaa varten. Mä oon suunnitellu, et menisin laivastoon ja lukisin upseeriksi sen tuomien hyötyjen takia. Laivastoon sen takii et oon aina tykänny olla merillä. Tai jos en sinne pääse, ni vaik huoltojoukkoihin rekkaa ajaan tai tykistöön. Tiesittekste muuten et Suomen armeijan tykistö on koko läntisen Euroopan suurin? 1389 tykkiä koko armeijalla, siinä missä esimerkiks briteillä on jopa 500 tykkii vähemmän. Venäjä ja sen 20 000 tykkii on sit asia erikseen, ku armeijan reservitkin on palttiarallaa 20 000 000 sotilasta. Kertoilkaas kommenteissa, josko ootte saanu kutsuntapaperit jo ja aiotteko mennä armeijaan ja jos meette ni minne?
   3. Neljännen jakson koeviikko. Ei mennyt tällä kertaa kokeet ihan putkeen. Englannista nyt tuli kasi, mut sen nyt onkin niin helppo aine. YH:sta ja filosofiasta tuli kuutosella alkavat, joskin YH toivottavast muuttuu seiskaks torkkaan. Filosofian aion kuitenkin uusii, koska kirjotan sen. Ruotsi mun on pakko uusia, koska siitä tuli hylätty. Ärsyttää tämmönen, koska tiiän et mulla olis mahollisuus saada parempia numeroita jos opiskelisin, mut ku ei jaksa... Äikän puhekurssist sain sentään ysin, mut se oli ihan läpihuutojuttu. Kurssi oli kuitenkin aika hauska.
   4. Wanhojen wuoden viimonen jakso. Nyt ois edessä 5. jakso tätä lukuvuotta ja sen jälkeen oiskin tiedossa kesäloma. Toivon et saan jostain töitä, koska haluaisin päivittää mun tietokonetta ja tarvittisin siihen vähän fyrkkaa. Täs jaksos vois vähän enemmän yrittää panostaa opiskeluun. (Noin oon joka kerta uuden jakson alussa sanonut ittelleni =p)
   Mut joka tapauksessa, tässä ois tärkeimmät mitä on tapahtunu tän ja viime postauksen välissä. Toivottavasti jaksatte edelleen lukea mun juttuja, kun nyt oon taas saanu intoo ryhtyy kirjottaan niitä.

Loppuun vielä päivän biisi:


Ei mulla muuta, ei siinä muuta kuin että ensi kertaan =)

Immonen.

Ei kommentteja: